Recension: Clarins liquid eyeliner

Vad? Flytande eyeliner
Pris: Som exempel: på Strawberrynet.com 167:-


Tillverkarens beskrivning: With a tapered brush tip means application is fast and easy. It makes it possible to draw a perfectly straight line along the lash line. Its long-wearing fluid texture ensures perfect make-up for hours. Professional-looking results within everyone's reach for beautiful, sophisticated-looking eyes

Min kommentar: Tidigare har jag haft Isadoras flytande eyeliner så när jag använde den här första gången blev jag alldes överväldigad av hur mycket lättare det kan vara (särskilt för en som inte är så grym på raka linjer). Den är skön att hålla i, resultatet blir bra och allergiska reaktioner eller liknande har jag inte känt av. Det enda negativa är att den "puttar" ut lite väl mycket färg när man snurrar fram färgen.

Betyg: ♥♥♥♥ 4 av 5

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback