Paket och tvätt

I eftermiddags pep det till från telefonen och det var från Posten som meddelade att mitt Ellos-paket hade kommit. Jag tvingade med A dit för att hämta ut det och har under kvällen provat plaggen. Det var förutom ett par strumpbyxor (som var betydligt mörkare än på bilden) även en höstjacka och en klänning. Och så här ser dom ut på..


Ja ni ser ärmarna på jackan är toklånga, det gör mig tveksam. För övrigt gillar jag den. Blunda för mjukisbyxorna som nederdel!


Klänningen är så fin och så skön. Över förväntan med tanke på det låga priset (99kr). Snygg i ryggen är den med.

Kvällen har annars handlat om tvätt, hade en tvätthög i höjd med Eiffeltornet som jag har börjat beta av. Två maskiner till sen är jag klar för dagen.

Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Jättesöt klänning!

Postat av: Lovebirdie

Vi åker onsdagen den 30 juli, så om 13 dagar alltså.



Nja, varken bu eller bä. Irriterande armar... Kanske går att lägga upp iof sig?

Är det för vinter- eller höstbruk? Kanske är kall i den norrländska vargavintern? Fast min var å andra sidan varm och skön på vintern där uppe.



Polly är allsidig hon :)

2008-07-17 @ 23:04:13
URL: http://lovebirdie.blogg.se/
Postat av: Aleya

Fin jacka! Jag måste hitta mig en ny, har gått i samma vinterjacka i flera år.



Nej det blir inget nära besök hos delfinerna men en delfinshow ska vi allt se. Väldigt läckra djur, en vacker dag hoppas jag få simma med dem :)

2008-07-18 @ 08:52:52
URL: http://aleya.webblogg.se/
Postat av: Sara

Fina kläder! Hoppas du hittar n¨gon som kan hjälpa dig med ärmarna, för det är en snygg jacka! Jag har en symaskin att erbjuda till låns, om du vill sy själv :) Önskar dig en bra dag!

2008-07-18 @ 10:05:22
URL: http://maran.bloggspace.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback