Hem och sova en sväng

Precis när jag satt och deppade på jobbet över att jag skulle få GÅ hem i regnet så frågade Sara (dagens dagmamma åt Nikki) om jag ville följa med till Thaiköket samt få skjuts hem efter det. Som en räddande ängel för en hungrig och lat Anna. Åt min fantastiskt goda Chicken Paenang och nu är det snart dags att sova. Upp halv sju imorgon för att jobba vidare, eftersom jag slutade strax efter sju ikväll så känns det mest som en hem-och-duscha-och-sova paus nu. Å den andra (positivare) sidan så kan nämnas att lönen blir på ungefär 2000 över beräknat.. och det är ju riktigt trevligt.

Dagens andra roliga är den alkoholiserade tandlösa gubben som kom med världens leende och gav mig en grön kruklös växt. Vackert!


Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Oh tack! :)

5300 kostar den. Varken billigt eller dyrt.

Kram

Postat av: e

ah, du behövde ett sånt slut på en jobbdag!

kramsiloo ansilooo!

2008-07-22 @ 23:40:24
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul att du är med och tävlar =)

2008-07-23 @ 01:08:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback