Det ringer

Första dagen efter semestern, det ringer galet mycket och jag får mer huvudvärk för varje timme som går. Tanden är definitivt bättre idag men jag känner mig fortfarande hängig efter att ha sovit jättedåligt inatt.

Vår lilla bebis är på passning ute på landet och kommer vara där tills imorgon eftersom både A och jag jobbar länge. Saknade hennes smaskande ljud under sängen inatt, men hon har det mycket bättre hos familjen W än att sitta ensam hemma, man får ju faktiskt tänka på hennes bästa!

Lite senare
Mmm, nu har jag ätit min burgare med välkryddade pommes och varm ost till det. Höll sen på att somna i vilorummet. Nu väntar jag på en kopp kaffe som min handyman ska hämta, i utbyte får han en hjärteklubba med en kärlekshälsning på. De få grabbarna som finns här har det bra dom!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback