Idag

Klockan nollsjunollnoll ringde klockan imorse. Det var helt avskyvärt att efter tre timmars sömn, med mörkret på andra sidan fönstrena stiga upp. Morgonen blev inte bättre av det hade blivit plusgrader ute, var halvt snöstorm och slask precis överallt. Mina ljusgrå strumpbyxor hann bli mörkgrå på väg till skolan.

Väl på skolan gick opponeringen bara bra, trots en del freestyling. Hann på de fyra timmarna med två koppar kaffe & en té, min första matbit fick jag i mig vid ettiden - då kafeterians spenat & fetostlasagne (det låter jättegott, men det var det tyvärr inte).

Promenaden hem sen var avskyvärd den med. Skulle ta en genväg men hamnade i en stor snödriva och vägrade vända så jag gick på, benen sjönk ner i snödrivan och upp kom jag ur den med snöslask i hela stövlarna. Klampade mig aggressivt hemåt och gjorde fluff sällskap i den mjuka sängen för att sova en stund.
Nu är jag någorlunda utvilad och lite mer..harmonisk.

image2170
Fina lillfluff som kan få även den suraste Anna på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Therese

Å vilken söt vovve!
Våran är 4 år, BB kallas han för :)
kramar

Postat av: Victor

Nikki och Polly! Kolla in mig!

:)

2008-01-11 @ 17:07:07
URL: http://missjenni.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback