Got nothing to do..

Vad gjorde du för tio år sedan?
Se inlägget
2008

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Ganska precis samma sak som nu

Fem snask du gillar?
Chokladmousse
♥ Chokladtårta
Chokladpudding
Chippe med dippe
Cheesecake

Fem låtar du kan låten till utantill:
Oj, är sämst på att komma ihåg låttexter, hittar oftast på egna istället..
♥ Gangstas Paradise med Coolio (efter hjärntvättning på musiken på mellanstadiet)
♥ Någon Carola-låt, & Nationalteatern perhaps?

Vad skulle du göra om du var stenrik:
♥ Resa till världens alla hörn
♥ Shoppa loss
♥ Bygga ett barnhem någonstans där det behövs
♥ Köpa fina presenter till människor jag tycker om
♥ Anställa en kock

Fem saker jag gillar att göra:
Snooza
Äta flottiga saker
Dricka vin & samtala om saker och ting
Dansa (blir av alldeles för sällan)
Segla (se ovanstående kommentar)

Fem saker du aldrig skulle sätta på dig:
En Bananer i pyjamas-dräkt
Cykelskor eller liknande
Crocs (kanske kanske om jag skulle börja jobba inom vården eller i kök)
Lederhosen
Shorts i kombination med tubsockar och sandaler

Fyra favoritsaker:
Min fallfärdiga laptop
♥ Bilen
♥ Diverse klädesplagg (om jag får räkna det som en sak)
♥ Nya Juice Tube´n

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha. du är så knasig anseeelo :) hahaha!

Postat av: Jenny

Apropå låttexter (som jag själv också är dålig på om jag inte har lärt mig när jag sjöng "seriöst"). Har du sett reklamen för "Singing bee" (tv-show som har premär imorgon)? Tycker det låter jättekul!

2008-01-13 @ 18:40:42
URL: http://jenkajenka.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vadå INGEN Bananer i pyjamas-dräkt? Hade varit supercoolt ju - det skulle jag vilja gå runt i en gång i veckan :D

2008-01-13 @ 20:46:09
URL: http://pernillah.tjejsajten.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback