Friday

A är helt galen och sveper fram som en städmaskin över hela lägenheten. Jag måste nog bjuda hit hans mamma lite oftare. Snart kommer alltså gästerna och ikväll ska vi ta det lugnt hemma. Imorgon däremot kommer vi förmodligen bli väckta av Matilda 7 år oanständigt tidigt och sedan, vare sig vi vill eller inte, följa med ut på pulkaäventyr. Jag anmäler mig som frivillig kameraman!
Så skönt med helg alltså..verkligen. Vi började en ny kurs i måndags och den är superintressant men det har varit ganska mycket tid i skolan, vilket gör en latmask som mig ganska så TRÖTT! Men det positiva överväger helt klart det, det känns wunderbart att läsa något inspirerande efter en lång tråktermin. Nu: en kopp kaffe!

image2247

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ja en retucherad bild skulle kanske vara ännu mer effektivt! Helt klart värt att prova!
Men så jobbigt om du får praktik 50 mil från där du bor! Fungerar det verkligen? Hoppas verkligen att du får i din stad. Är inte praktiken en hel termin?

Postat av: Katja

Fan, tänk om min sambo kunde städa lite när hans mamma kommer? Själv får man sitta o skämmas över dammtussarna i hörnet när karln inte hittar dammsugaren. Sist hon var här visade hon hur man rengjorde spisen också, jag som lagar mat såååå ofta! :P

2008-01-25 @ 22:57:18
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Elisabet

Vilken fin bild!

2008-01-26 @ 11:07:15
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback