Tisdag

Min lilla förkylning i kombination med dålig nattsömn och långa dagar i skolan har gjort mig sliten de senaste dagarna. Så pass att jag skulle vila lite innan men så kom Gos 1 och lade sig på ena sidan, Gos 2 på andra sidan av sängen och strax därefter snarkade jag djupt, lite väl länge.

Flygbiljetterna till N.Y är nu bokade! Hotell har vi ett par alternativ som vi ska fundera lite mer kring, sen kan jag påbörja den stora planeringen för allt vi ska göra när vi är där. Jag längtar så grymt mycket!

(Dagens bästa, i kombination med ovanstående: Godkänt både på hemtentan och tentan, yey!)

Kommentarer
Postat av: Jenni

GRATTIS!!!

Postat av: Jennyh

ooh vad skall du göra i NY ?!

2008-02-12 @ 23:06:36
URL: http://missjennyh.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback