Dagens brevskörd

Inga kärleksbrev, inga vykort från spännande resmål, inga checkar på flera miljoner. Däremot en otroligt efterlängtad mobilräkning och ett kuvert från Djurens Rätt.

För en gångs skull tittar jag på specifikationen och allt ser ut att vara i sin ordning fram tills sista raden: MMS i utlandet, mottagna / Franska Polynesien. What?? När var jag där? Måste ringa och kolla upp det här (älskar Telias telefonkö).

Sedan har vi räven. Nikkis släkting. Djurens rätt försöker snärja mig genom att skicka bilder som direkt får mig på fall. Skämt åsido, jag är redan medlem där men jag tyckte det var lite roligt. Och visst är dom lika så säg?

image2393

Kommentarer
Postat av: Sandra

japp! alla vuxna orkar ju inte tag tag i problemen, var en utav pojkarna som hade bett om ursäkt. det är hemskt faktiskt! men känns endå som att mobbingen har börjat "kliva fram" eller vad mans ka säga, så man börjar ta tag i det.

vilka fina kläder forever21 verkar ha som du lagt upp, älskade klänningen! billiga också.

Postat av: teddy

ja de var verkligen lika .) trodde först att det var Niiki! Vad är den andra hunden för ras? Den som ni kanske ska skaffa bäbis ifrån?
Jag vill så gärna ha en katt - och sambon har lovat mig en til hösten kanske :) Det vore underbart! en vovve till vore också underbart - det är bara det att de behöver mer tid än katten.Så vi får se.
Ska ni göra något trevligt till helgen då?

Kramis

2008-02-21 @ 22:39:44
Postat av: Angelica

Tänk om man kunde få ett kärleksbrev. Här ramlade ner Iform som häcklar mig lite. Men när snön är borta, då ska vi börja springa. Tror jag allt.

Alltså, Telia är roliga ibland, leve för kontaktkort säger jag bara!

Socionomstudent, trevligt! :)

2008-02-22 @ 00:06:39
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: Charlotte

Franska Polynesien - spännande! Du kanske ringt dit i sömne?
Nu är det ny tävling på min blogg, hoppas du vill vara med.
Trevlig helg!

2008-02-22 @ 13:17:59
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: stina

låter som din mobil smygit ut mitt i natten och tatt sig en liten tripp till polynesien.. du får ha bättre pli på mobilen du! sätt upp regler. Inget smitande! ;) ;)

2008-02-23 @ 15:15:47
URL: http://contaqt.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback