Stanna klockan en stund

Jag känner att jag hade behövt mer tid idag, har mycket jag vill hinna med men klockan är redan halv sex och det är ju nästan kväll. Har rensat bland papper och pärmar, har fått ihop en stor påse som ska till soprummet och två pappkassar med pluggsaker som ska ner i källaren. Bort med allt onödigt!

Ikväll MÅSTE jag plugga. Ska stänga ner allt och verkligen försöka fokusera på tråkboken. Till min hjälp har jag ett halvt lager med Pepsi Max, som var varm när jag köpte den.. jag bestämmer mig alltså för att trycka i ett par isbitar i glaset men herregud, att det kan vara så svårt att få ut isbitar från en form, stod och drog, tryckte och började bli riktigt aggressiv vid det laget jag fick ut en.

Okej, nog om min väldigt exhalterande dag här. Hoppas ni har en fin tisdag och något roligare väder än vad vi har drabbats av här i Ume-o.

Kommentarer
Postat av: Frida

Har också rensat en massa papper, skolpapper som man samlat på sig dessa 2åren fy. Jepp håller på och läser den för fullt.

Postat av: Linda

Jo det ska vi :) Har precis bestämt oss. Så om tre veckor flyttar det hit en liten sånn :)

Har du hund? ras? :)

2008-08-19 @ 19:28:00
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Helena J

Psst! Köp sån is-form som är mjuk istället. :-) Dom är inte så dyra, är grymt lätt att få ur isen plus att du kan få roliga is-figurer. :-)

2008-08-19 @ 21:19:19
Postat av: Katja

Hahahah, ja absolut! =)

2008-08-20 @ 11:39:54
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Anna svarar

Helena: Det är en sån där mjuk vi har :-o

2008-08-20 @ 12:30:59
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback