Jag behöver en epa

...så att jag kan åka och hämta min nya kjol. Jag ringde till Lindex kundtjänst igår för att fråga vart tusan kjolen tagit vägen, beställde den för minst hundra år sedan. "Nämen den har legat och väntat på dig över en vecka nu!".. Jaha, men varför har jag inte fått besked om det? I alla fall, så jobbar A en massa och jag har då inget körkort. För er som inte bor i Umeå kan jag berätta att denna Lindex där kjolen finns ligger långt borta från civilisationen på ett litet köpcentra. Summan av kardemumman är att jag kommer få vänta ytterligare en halv vecka tills jag får hem den. Och då får vi se om det ens blev rätt storlek jag beställde. Det är då inte alltid internetköp är snabbt och smidigt!

Inatt drömde jag om hur jag var fast på jobbet, det var mitt i natten och jag fick inte gå därifrån, var hur trött som helst och alla bara bråkade med mig. Dags för semester va?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback