Söndag

Ojojoj.. jag är så seg så seg idag men mår relativt bra för övrigt. Kvällen igår var riktigt trevlig, vi började hos Mary med förfest och gick sedan vidare till Åsas systers korridor fram tills det var dags att gå ut och dansa på stan. Festligheterna avslutades med en barnbox på Frasses. Riktigt nice!

Och Nikki mår bra! Underbart skönt att det inte händer något med henne, men shit vad orolig jag blev ett tag. Låg och skulle somna och hon låg bredvid mig.. plötsligt börjar hon andas mycket lugnare, knappt så det märktes att kroppen var "igång" och hon är som orörlig så vi börjar puffa på henne men hon rör sig inte.. var för några sekunder säker på att hennes hjärta hade stannat. Fy! Vi knuffade lite hårdare på henne och då skuttade hon upp i full fart.. förmodligen var hon bara riktigt trött, men hon skrämde oss ordentligt.

Ett par av alla pictures från igår:

image2623

Kommentarer
Postat av: josefin

tack så mycket, Jo jag har gjort den helt själv, men det är usprungligen en stor kjol som jag hittade på Myrorna:)
Okej, jo det är väldigt mycket tantgrejjer, men mycket är inne just nu^^ men oftast är det tur om man hittar något, vi har myrorna och röda korset tror jag, sen nå annat ligger lite mer i kanten av stan. :)

Postat av: teddy

Gud så skönt att läsa om att busvovvsingen mår bra! Nemo brukar också ibland andas så där lungt och jag får riktigt putta på honom nästan för att få någon respons alls. Läskigt!

Det ser ändå ut som att ni haft det riktigt trevligt :) Skakade på det lurviga kan jag tänka mig?
Vi hade singstar kväll med en massa vin :) Jätte skoj!

Nu ska vi iväg på en tur med bilen. Ha det gött så länge.

kramis

2008-04-13 @ 17:21:22
URL: http://www.caitlin.blogg.se
Postat av: Katja

Du verkar haft mkt trevligt :)

2008-04-13 @ 21:33:47
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback