Solig dag i betongdjungeln

Solen strålar, det är VÅR! Jag var ute och gick med Nikki utan jacka, helt otroligt! Med Gigi och Cindy Lauper i lurarna skuttade jag nästan fram. Fast låt mig nu inte förvirra er, bara för att det är sol och lite varmare betyder det inte att snön skulle vara borta. Här i Norrland är det snö året runt (nästintill). Men men men, den är på god väg att smälta och både skor och hundtassar blir dyngsura efter en promenad.

Far min har varit på besök sedan igår, så vi har ätit en massa, druckit té, kollat på gamla foton och diskuterat livets frågor. Nu är han på väg hem till sig, och på väg hem till mig är snart A som har varit på jobbresa till Stockholm.

image2630
Solstund med kattsingen på betongbalkongen

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh kissemissen :D


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback