Segt

Huh vad det snöar och blåser. Men har man hund är det bara att ta på sig och gå ut trots bakfylla och snöyra.

Jag tänkte fråga er en sak: vad är grejen med hicka? Nästan varenda gång jag dricker alkohol får jag fyllehicka. Fattar inte varför! I vanliga fall brukar jag bota den med en sked sylt men eftersom det inte fanns på utestället igår fick jag två oliver(?) och det gick utmärkt med.

Okej, nog med bakfyllesnack.. nu ska vi se The Heartbreak Kid och äta köttbullemiddag!

Lyssnar på idag:
Forever you and me med Lighthouse family och Let me think about it - Ida Corr

Kommentarer
Postat av: Marie

Den blev oerhört lyckad faktiskt.. Verkar som att du oxå hade det trevligt igår. :) Däremot hade jag kanske världens vidrigaste lägenhet att städa idag.. uscha!

Postat av: Pernilla

Haha, bud på det. Jag smugglar med mig själv ;)

Han är ju övertygad om att vi fortfarande är rätt för varandra - kan inte alls se vilken jobbig framtid vi har framtid oss med hans familj och allt det där. Men jag försöker tänka realistiskt och vet också om att det aldrig kommer att fungera. Grejen är bara att det är så svårt att släppa taget. Skulle nog behöva lite Segerstedt-hjälp för den saken ;)

2008-04-13 @ 20:43:47
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Catty

oh, kommer aldrig glömma hur mycket jag älskade "high" med lighthouse family när jag var mindre :) nostalgi på hög nivå!

2008-04-14 @ 07:42:00
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback