Fyra ytliga punkter

Nummer ett
Hur sjukt är det inte att fyra rakblad refill kostar 180 kronor? Det är ju helt tokigt. Hur mycket kan det liksom kosta att tillverka små rakbladsmojänger?

Nummer två
Hankysarna är grymma. Sköna, snygga och faktiskt värda sitt dyra pris.

♦ Nummer tre
Jag fick prover från frisören när jag klippte mig, märket heter Sebastian och "varianten" 2+1. Måste verkligen rekommendera schampot och balsamet. Håret blir puffigt, fluffigt och riktigt rent.

♦ Nummer fyra
Var inom H&M och använde upp min bonuscheck på ett Depend överlack. Vad tror vi om det?


Kommentarer
Postat av: Katja

rakbladen är billigare o vassare till killar. WHY?

Postat av: Sanna

Oh jag vet precis hur det känns ang. rakhyvlarna! fick dock tag i 8st för 130 spänn när jag var på ullared! Som hittat helt enkelt.

Och som svar på din fråga bor jag i Järvsö, där lill-babs kommer ifrån du vet, den klassiska förklaringen...

Hoppas måndagen har behandlat dig väl!

2008-04-21 @ 23:33:46
URL: http://fridasusannaj.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback