Från det ena till det andra

image2604Jag är kär i denna vackra skapelse. Det kliar i fingrarna..så lätt det är att klicka hem den. Men efter ett riktigt klänningsfiasko från Asos är jag lite försiktig. Ska ta mig en ordentlig funderare.

..Följer Engla-fallet och det gör mig så ledsen att dom inte har hittat henne ännu. Vad har egentligen hänt? Jag hoppas innerligt på ett lyckligt slut. De har ju en misstänkt som har begått sexualbrott mot unga tjejer tidigare och frågan är hur samhället tillåter en person som det finns minsta möjlighet att han eller hon begår något liknande igen får vara ute i friheten utan kontroll, det kommer jag nog aldrig begripa.


Kommentarer
Postat av: Lillefot

Havsluft är faktiskt det allra bästa. Men här får man ta vad man har ;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback