Filmkväll

Har sett på Leo ikväll, en film av Josef Fares. Mycket våld, mycket tragik och mycket tårar. Den var intressant men samtidigt ingen film jag blev sådär helt trollbunden av som man kan bli av vissa. Har du sett den, vad tyckte du isåfall?

På onsdag har vi nästa tenta så nu de kommande två dagarna är det full fokus på pluggandet, men ska väl hinna med lite annat i veckan med..
image2672
Hade verkligen velat skriva shoppa med, finns så mycket snajsigt jag hade behövt, men för att vi ska kunna relaxa i New York så MÅSTE jag verkligen låta bli att shoppa en massa nu.

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha, börja träna. Alltid enklare sagt än gjort :P
Jag har ockås vanlig klocka typ, en axcent, men skulle ju va kul me nån festklocka liksom!

Postat av: Evelina

Hoppas att det blir fint väder så att man kan sola nu i veckan :)

2008-04-28 @ 07:38:15
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Stella

Börja träna och sola måste jag också göra i veckan, tänk att saker som egentligen är hur härliga som helst kan bli jobbiga "måsten"... Vart tränar du? :)

2008-04-28 @ 12:17:05
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback