Önskelistan

image1722

♥ Biotherm Biosensitive rengöringsmjölk + ansiktscreme
♥ American Apparel
pencilskirt, v-ringad klänning och tvåfärgad klänning
♥ Hanky Panky boyshorts Mulberry
♥ Ny I.d foundation
♥ Liten smyckesnecessär för resor
♥ Fransk-manikyr-kit för naglarna
♥ Ögonskuggor i varma nyanser
♥ Mörkbruna skinnhandskar (gärna tunt fodrade)

Presentkort och biocheckar är alltid välkommet med (särskilt bra med tanke på flygresan Skåne - Umeå).

Har ni börjat köpa julklappar åt era nära & kära?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag borde börja göra listan över vad jag ska köpa till mina nära & Kära!

Uhhh.. äckligt.. Vad gjorde du med det/den?

Vet du förresten vad dem menar i PM:et med presentera och återföra?! Vad har du skrivit?!

Postat av: Fashion by a petite

Make sure att dina julklappsgivare läser denna lista=) Min sambo fyller år dagen före julafton, har köpt två presenter till honom men om det blir födelsedagspresent eller julklapp vet jag inte ännu. Gah, måste börja köpa många flera.

2007-10-31 @ 18:34:05
URL: http://petitefashion.blogg.se
Postat av: Ellinor

åh herregud nej, julklapparna är jag inte så bra på att vara ute i tid med.. hihi :P

2007-10-31 @ 20:03:18
URL: http://frokenellinor.blogg.se
Postat av: Jenny

Hmm, kanske det här är nåt att apa efter? Att lägga ut sin önskelista på bloggen. Hmmm... :D
Jag har faktiskt gått på den vägen att jag när jag ser nåt som passar som present/julklapp till en vän eller släkting så köper jag det, oavsett vilken tid på året det är, och så skriver jag upp på en julklappslista till vem jag har köpt och vad det är. Sen när det blir juletid så har jag redan ett antal inköpta klappar, så det märks inte så mycket i plånboken heller... :D Bra va? För det är ju rätt så ofta man kan stöta på nån pryl som man tänker "Åhh, den skulle passa x SÅ himla bra" men eftersom den är lite för dyr att bara ge bort utan anledning så glömmer man bort den sen när det är jul. Oj, vad långt det här blev.... Sorry. :D
Kramar

2007-10-31 @ 21:15:50
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: contaqt

ne jag har inte börjat med julklappar ännu.. har fullt upp med alla som fyller år nu i november. brukar börja med julklappar efter alla födelsedagar.. hehe.. den sista e den 19 december.. hehe..

2007-11-01 @ 11:21:58
URL: http://contaqt.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback