Lördag

När jag gick ut med doggie var det minus 4 grader ute. Nu är det officiellt vinter. Inte en enda människa var vaken (bortsett från min spänstiga granne H, men hon är alltid vaken vid denna tiden).

Jag har en idé.. vad säger ni om att skicka som lagförslag att under helgerna bör inget annat än akuten, brandstationer och polisen öppna före 10.00. Något jag glömt? Varför vill man liksom göra något frivilligt tidigare än så en lördag morgon..? Jag kan inte tänka mig något vettigt svar på det, sorry.

Till min glädje känner jag mig inte lika förkyld idag. Enligt min kloka kollega S så var min förkylning i "sluttampen", därav gick den över så fort. Jag har alltså varit smygförkyld kanske en vecka innan jag började märka det. Lömskt!

Ni måste läsa den
här artikeln förresten. Han var med om en olycka och går nu tillsammans med andraklassare i skolan. Så fint!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej! tack, ja skjortan kan nog passa dig men då blir den såklart mer oversize o längre (vilket är bara snyggt! du kan säkerligen ha leggings till under bara i sådana fall, själv eftersom jag är 1.74 så går det inte. :-(

En fråga..hur har du fått till det lilla körsbäret (istället för pilen) på sidan??? Skulle oxå vara sugen på en sån grej. Kram!

Postat av: sofia

hehe, varsågod, trevligt att jag kunde göra någon glad :)
håller med om det där lagförslaget, inget kan göra en så irriterad som att vakna tidigt en lördag på grund av andrsa oljud....:P

2007-10-13 @ 10:57:53
URL: http://millstone.bloggspace.se
Postat av: Idd

usch ja! dt börjar bli ruskigt kallt!

2007-10-13 @ 11:31:52
URL: http://praliner.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback