Hemma hela dagen

image1575Eftersom jag är sjukskriven från plikter och måsten idag, och A ledig så hyrde vi Beck - I guds namn och såg på blanka dagen. Det var så längesedan jag såg film mitt på dagen så det kändes nästan som att vara 10 år och hemma från skolan. "I guds namn" är den sista Beck-filmen vad jag har förstått? Synd, jag gillar dom, särskild Gunvald. Man vet vad man får, samtidigt som dom är spännande.

Jag tog en lång dusch och sen en kort promenad i kylan med Nitto och känner mig faktiskt piggare nu. Tur det, för imorgon bitti klockan 6.00 ringer klockan för 8 timmars jobb. Jiha!

Kommentarer
Postat av: tova

haha jag vet :P hhi

Postat av: Evelina

har ju aldrig gillat beck, men borde kanske ge det en chans? =)
ja den ena tjejen är ju superlik sessan! ååå vad jag vill ha
=)
min klocka ringer minsann en halvtimme före din, BLÄ!
kram

2007-10-12 @ 18:34:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: madde

mm beck är riktigt bra! älskar gunvald (även fast de låter som ett tjejnamn ;))

2007-10-12 @ 19:21:01
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback