Biopremiärer i oktober & på tv ikväll

image1598 image1599


Hairspray (premiär den 19:onde) och A mighty heart (25:e) är två filmer jag har tänkt se. Musikaler är lovely och bror rekommenderade A mighty heart. Läste precis en recension som sa det motsatta men jag tror på den!

Sen gillar jag ju Top Model, men den svenska versionen är så långt ifrån den amerikanska hur mycket dom än försöker. Dom pratar engelska och skrattar käckt här och var, men jag har väldigt svårt för Vendela Kirsbär. Aja, jag får skylla mig själv som trots allt fortsätter att se på det.

Kommentarer
Postat av: Evelina

det låter ju inte helt fel nåt av det =)
gillar inte heller vendela, känns som hon tror att hon är mer än alla andra!
kram

Postat av: Vicki

Ska bli kul & se Hairspray :D

2007-10-14 @ 21:50:33
URL: http://vickizen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback