Söndagssysslor

Jag som hade gjort mina naglar så fina och så bryts ena ringfingernageln! Provade en ny sorts nagelstärkande häromdagen men den vart tydligen inte tillräckligt effektiv för mina naglar. Ska istället inhandla den beprövade Scientifique från Mavala som har fungerat tidigare (enda minuset är den räliga doften)





Kammade Nikki som börjat fälla sin vinterpäls, Nikki är alltså en liten hund på ungefär 7 kg - på enbart en kort kamning av henne åker all denna päls av:



..Ni kan alltså tänka er hur det kommer se ut hemma hos oss de närmsta veckorna, volontärer i form av städhjälp är mycket välkomna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, flyttade han dit för din skull? =)


mavalasaken är ju super!

kram

Postat av: Anonym

oki =) skönt o han han nära! var i skåne kommer du ifrån?

hittade en matskål till sessan, en bricka + vattenkanna till uteplatsen.. Sen köpte jag cykellås på biltema. Rolig shopping, haha!

så där ser det "nästan" ut när vi borstar av sessan vinterpälsen. hua!

kram

2007-05-13 @ 17:32:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sophie

Ojoj, inte världens roligaste när hundar fäller... Jag har en seberian huskey och en blandras som det är schäfer, labrador och bordercollie i. Vad har du själv för hund som bildar dessa hårbollar? :)

2007-05-14 @ 00:47:37
URL: http://sweetseptember.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback