Slutklämmen

Nu är det inte mycket kvar! Lite tillägg och finputs sen är jag så redo jag kan bli för inlämning. Utlovar härmed att bjuda min bättre hälft och mig själv på..vad ska vi slå till med? En flaska extra dyr champagne att skåla med om jag får G på det här.

Fick precis veta min födelsedagspresent av A, eftersom det krävs lite planering sa han.
En SPA-DAG!! Det kan verkligen inte bli bättre. Längar så det gör ont nästan. Massage, peeling och kurbad. Helt underbart.

Nu: fortsätta, så att jag hinner avnjuta DHW ikväll med
Jenni-Lee.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Köp du en tidning istället ;) fotografering är inte så kul när de ska komma på beställning och man inte riktigt känner för att göra just den grejjen och så vidare. roligare att bara fota på måfå :)

Postat av: Sophia

haha grattis till vinsten! ;)

jaa sen måste det ju vara hur dyrt som helst at fotografera seriöst och så, jag har ju all utrustning genom skolan, vet inte vad jag skulle göra om jag var tvungen att köpa allt själv :/

2007-05-15 @ 20:44:34
URL: http://kortashorts.blogg.se
Postat av: anna

får man fråga vad du skriver om? vad går du för program? :)

2007-05-15 @ 21:09:51
URL: http://lepinkichet.blogg.se
Postat av: Johanna

Kanske inte bästa inlägget att kommentera på men efter att ha läst en del här är jag nu kär i din hund... vilket litet charmtroll! :D

Hoppas DHW var till belåtenhet?

2007-05-15 @ 22:13:51
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback