O.C-eran är över

Jag är en riktig klenis när det kommer till avsked. Och kvällens OC var sprängfyllt med avsked. Allra sista avsnittet. Jag är fullt medveten om att jag är en bra bit över medelåldern av OC-publiken. Men jag har alltid gillat programmet, så är det bara.

Idag åt vi torsdagsmiddag bestående av ärtsoppa och pannkakor med myyycket hallonsylt. A häller dessutom på ett par kilo socker på varje pannkaka och tycker att det är jättegott (?)
Hade gärna kokat mig en kopp kaffe nu men det känns som jag har en light-variant av magkatarr så jag tänkte ta det lugnt med kaffet ett par dagar nu.. får göra lite grönt té istället, koffeinfritt och snällt mot magen!
Har ett pepparmintsté också med enbart örter, det är ganska mycket tandkrämssmak över det - men å andra sidan känns det som en riktig hälosbomb, och det kan jag behöva.


image336




Kommentarer
Postat av: Maria

O.c är ju grymt eller snarare var grymt kanske man säger nu

Postat av: Sandra

Haha! Ja, vissa hundar är nog lite "grisiga" kanske ;)
Svar: Jag ska vara barnflicka där!
Får du chansen så är USA ett kanon land =)
*kram*

2007-05-20 @ 21:06:52
URL: http://kanelbulle.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback