Kl. 15.26

Det blev buffé på kinarestaurang till lunch, men riset var som gröt och de flesta av rätterna var sådär lagom halvljumna. Däremot deras pizza var hur god som helst! Hade ingen aning om att man kunde äta så god pizza på kinarestaurang. Efter första biten skulle jag gå och ösa på fler bitar men då vart det slut på det roliga och buffén höll på att plockas ihop. Buhu.

Idag är det som sagt Kulturnatt här i stan och dom har redan kört igång. När vi gick förbi torget stod där ett gäng nalleutklädda personer och dansade till Pooh Bear, my little poooh bear. Mycket spexigt! Jag blev nästan sugen på att skutta runt lite jag med av de dansanta tonerna.

Var inom en väskbutik och gjorde ett riktigt fynd - en söt canvasväska med paljetter inhandlades till rea-priset 69 kronor. Billigare än lunchbuffén till och med ;)

Nu har jag fått mig en kopp kaffe och lyssnar till Gamla favoriter eller något liknande på radion. Back to work! Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: agnes

okey, vad bra det skålar vi för!
kram

Postat av: Matilda

haen trevlig kväll!

2007-05-18 @ 17:12:38
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback