30 saker om mig

1. Jag har inte haft min naturliga hårfärg på 10 år.
2. Jag har sovit på ishotellet i Jukkasjärvi och höll på att frysa häcken av mig.
3. Jag föddes i Lund.
4. ..och flyttade hemifrån när jag var 16 år till en internatskola 50 mil bort.
5. Jag har en prickig mjukisko som heter Algot.
6.  Min första idol var Carola.
7. Jag tycker om att spela Tekken när jag är arg.
8. Jag gråter jämt till amerikanska snyftprogram som Extreme Home Makeover och Oprah Winfrey.
9. Jag har aldrig blivit opererad *peppar peppar*.
10. Jag har alltid varit nyfiken, vilket märktes redan när jag var pytteliten och frågade Vad är det? om ALLT.
11. Jag har en storebror.
12. Jag avskyr ormar.
13. Jag har "jolle-körkort" och planerar att skaffa förarintyg.
14. Jag har däremot inte körkort.
15. Jag saknar nästan alltid någon.
16. Jag gillade verkligen skolmaten till skillnad från ungefär alla andra.
17. Mina ögon är brungröna.
18. Jag är som ett litet barn när jag får presenter.
19. Jag tycker att det är kul att montera ihop IKEA-möbler.
20. Jag är ganska tankspridd.
21. Jag gillar att åka buss på natten, gärna långt.
22. Jag röstar på sossarna, och tycker det är trist när folk inte har någon politisk åsikt alls.
23. Jag gillar att planera, fixa och organisera. Men hemma kan jag vara lite slarvig.
24. Jag sjunger mycket trots att jag inte har någon sångröst alls.
25. Jag lärde mig läsa som pytteliten och läser gärna och ofta.
26. Jag är en sann tidsoptimist.
27. Det känns för mig som att mina fingrar är amputerade när jag har korta naglar.
28. Jag är väldigt beroende av min kalender.
29. För många år sedan vikarierade jag som mattant ett tag.
30. Jag är släkt med Alice Tegnér (Bä bä vita lamm) på långt håll och lång tid tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Helena

Respekteras! Coolt att inte tycka som alla andra, men jag är svag för Johnny Depp det erkänner jag! Kram!

Postat av: Anonym

ja det är det verkligen!
Vi har haft det jättebra! så himla trött nu bara! men det blir ju så när man ska hinna med mycket på så kort tid!
hur har du sj haft det?
kram

2007-05-19 @ 19:34:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback