Söndag

Jag vill att ni under hela tiden av följande berättelse ska ha i åtanke att jag igår vart och grillade, spelade spel och drack vin (så får jag känna mig extra hurtig av dagens strapatser). Klockan ringde klockan 7.00. Jag for upp som en..ehh..icke bakfull Anna (tack kära Resorb). Gav mig ut på en ovanligt lång morgonpromenad med Nikki, avfärd mot hundutställningen strax efter 8. Vädret har varit hur fint som helst, strålande sol och lagom varmt. Vi gick runt och tittade på alla fina hundar och pratade lite med folk, sen skulle Malgoria ställas och då satt vi som en trogen hejarklack och hejade på henne såklart.
Vid lunchtid åkte vi hemåt, för att sedan åka till SKOGEN och gå en stabil runda i sandig terräng (måste vara bättre än all världens trampmaskiner!) med hundarna. Har aldrig varit i den skogen, där var verkligen jättefint. På ett ställe var man tvungen att gå över en liten trädstam över en bäck...och till min stora glädje överlevde jag. Till icke-min stora glädje är mina relativt nya VITA Reeboks inte det minsta vita längre. Ja, jag har bara min själv att skylla..men dock.
Nu är jag tillbaks i hemmets lugna ro och ska avnjuta kvällen framför tv:n eller med min nya bok, och vänta på att gose kommer hem från jobb.


Kommentarer
Postat av: Helena

Synd på skorna, jag tycke att det är så snyggt när
de är vita och fräscha. Min kompis brukar smutsa ner sina med flit när hon köpt nya! Hoppas att du och Nikki får en skön kväll!

Postat av: Hannah

svar; haha det är hängen till halsband ;)

2007-06-17 @ 18:04:31
URL: http://strakera.blogg.se
Postat av: Afrodite

Otur om skorna:) Vart var du igår då?

2007-06-17 @ 18:33:27
URL: http://afrodajte.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback