Ledighet

Det är så skönt att vara ledig. Det här behöver jag! Går igenom garderober och byråer och hade tänkt rensa ut en del, men jag precis som så många andra lider av separationsångest, "Den här kanske blir inne igen" och "Dom här kan jag ha om vi ska måla någongång". Så dåliga bortförklaringar för att inte slänga, men dom fungerar alltid i slutändan för det blir bara allt mindre och mindre plats i garderoberna.

Vi köpte svindyra körsbär idag, dom såg underbart goda ut men så åt jag en och den var otroligt smaklös. Åt en till och den var lika smaklös. I vilket fall blev alla uppätna, för det priset så...

image466

Nu är det snart dags för najti najti! Sov sött.


Kommentarer
Postat av: Sofia

usch. känner igen dom där tankarna när man ska rensa garderober...

Postat av: Johanna

Varsågod och tack, haha :P

2007-06-14 @ 10:37:36
URL: http://johannalinnea.webblogg.se
Postat av: Ankie

Jag köpte också körsbär för några dagar sedan, men de var kanongoda :)

2007-06-14 @ 11:29:02
URL: http://ihuvudetpamig.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback