Torsdag morgon

Ha! Uber(med tyskt u)-bitchen åkte ut igår i Pussycat Dolls. Chelsea verkar mycket gulligare, men jag trodde verkligen att hon skull få åka. Det tar mig max två avsnitt sen är jag helt fast i en serie. Särskilt på sommaren är man glad för minsta lilla roliga som visas.

Idag har jag skaffat mig riktigt och gott kaffe..mmm, njuter av varenda droppe. Känns som det kommer bli hett idag, redan när jag gick hemifrån var det strax över 20 grader i skuggan, perfekt för grillning ikväll alltså! Imorgon är jag dessutom leeeeedig så känner jag för det kan jag till och med festa till det med en öl!

Tillbaks till jobbandet en stund!


Kommentarer
Postat av: sofia

ha! ja det var så bra att hon fick åka, störde mig på henne så grymt mycket. :P

Postat av: Ankie

Gott med grillat! Jag jobbar till mitten på augusti, så i princip hela sommaren ja... Men det är ok. Åker till Sthlm imorn! LÄNGTAR! Blir en snabbis, men så underbart ändå!

2007-07-05 @ 09:01:37
Postat av: Elin

gaaah missade avsnittet igår!! Tur att inte Chelsea åkte ut, hon är så himla söt och gullig! Dessutom sjunger hon bäst av alla:-)Men å andra sidan - jag vet redan vem som vinner tack vare alla skvallersidor som jag är beroende av haha...

2007-07-05 @ 09:10:37
URL: http://elina85.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback