Torsdag 21.01

Blooobliiblääää.. Man jobbar. Sen kommer man hem. Tvättar. Sover. Sen JOBBAR man igen. Sen äter man lite. Och sover. Nästa gång jag är ledig är en ynka dag på onsdag. Tack tack, mycket trevligt. På lördag måste jag gå upp klockan 6 på morgonen, fyyy jag fasar redan. Men, jag försöker att tänka: ju mer jag jobbar, desto närmre Hawaii kommer vi!

Svärmor och jag var på stan tidigare idag som sagt, jag var jätteduktig på att inte spendera pengar, är så stolt över mig själv. Köpte två Lumene-läppennor á 20 kronor styck i superfina färger. Och det var allt! Sen fikade vi och det var det jävligaste priset jag någonsin sett för en sådan liten latte som vi fick. 30 kronor styck. Allvarligt? För det minsta glaset som man dricker upp på mindre än en halv minut, 30 kronor.. det var sista gången jag fikade där. För er som bor i Stockholm och är vana vid den sortens priser: detta är inte Stockholm, detta är Umeå.

Jag tror att A och hans mamma försöker skicka någon slags husliga vibbar till mig. Under de senaste två dagarna har jag fått några gåvor.
1) En kakform
2) Ett sopset
3) Tvättpåsar
4) En ny kniv syns även i vårt kök

Men jag har gjort mitt. Jag gjorde ju faktiskt kladdkaka igår.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback