Söndag

Känner mig lite piggare idag (skönt!), men fortfarande tjock i halsen/näsan och lite tung i huvudet. Sov hur länge som helst inatt, men drömde jätteskumma drömmar. Häromnatten drömde jag att jag körde motorcykel, utan körkort, i full fart.. har vi någon drömtydare här? ;-)

Nu är jag lite knäckt, jag släpade mig till närbutiken för att handla en del nödvändigheter. Slutsumman blev 350 kronor! Herregud, för lite kladdkake-ingredienser, en färdigmiddag, lite smått och gott och en Elle. Men nu sitter jag här laddad för att inte göra ett dugg, och det känns bra.

Dagarna nu jag har varit hemma och krasslig har jag vart så irriterad på mobilen. Jag vet inte varför jag inte stängt av den egentligen, har känt mig stressad att den ringer och tjuter hela tiden.. Har nästan känt för att dumpa mobilen, det är egentligen en hets hur man hela hela tiden ska vara tillgänglig. Det gick ju utmärkt förr när man bara hade vanlig telefon, jag menar nu har vi dessutom mail, msn osv.

Nu ska jag dricka morgon(!)kaffet och läsa Elle, so long!

image830



Kommentarer
Postat av: lejla

ja usch, hoppas vi mår bättre snarast!
åååh vad fin hon var!! :) vad heter hon o vilken ras?

Postat av: Mia

hihi okej, hoppas du blir bättre! :) Jag själv har precis ätit, ska snart krusa håret litegrann ;) Sen är det bara och vänta på att pojkvännen kommer :) Kram!

2007-07-15 @ 15:58:23
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Kristina

Å vad kul, hoppas du oxå gillar filmen:) Ha en trevlig kväll!

2007-07-15 @ 16:10:38
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback