Redan morgon

Klockan ringde 6.20, rosta bröd, koka tévatten, ut med hund, in med hund, lite smink,  borsta håret, borsta tänderna...och plötsligt är klockan 7.15 och jag MÅSTE gå. Nu sitter jag här i lugnan ro och kan andas ut lite, grus i ögonen och en halv pappmugg med ljummet kaffe som Angelooni skänkte till mig. Måndagar är vad dom är, aldrig att jag vart pigg och klarvaken en måndag förmiddag. Helgen vänder upp och ner på allt efter att man fått lite rutin på dagarna. Gääääsp..ska ta och göra lite nytta nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah! ja, den frågan har jag ställt mig många gånger :P måndagar är mest jobbiga...

Postat av: art[e]fact

Åh, hoppas att du får en bra dag! Jag vet inte var skålarna är ifrån tyvärr! De finns i de flesta välsorterade inredningsbutiker (iallafall här i stan) men mer vet jag inte... sorry!

2007-07-02 @ 09:18:11
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback