Potatisbegär

image749 Fick ett plötsligt och akut sug efter nypotatis..vadan detta? Klockan är ett på natten och skulle jag bli sugen på något är det väl snarare choklad (eftersom jag vart så jäkla duktig och knappt ätit det under hela veckan). Imorgon blir det mest troligt riktig gomat - 30års kalas med grillning hos en kollega och grillat kan man alltid lita på.

Sov hur länge som helst inatt och slumrade till en stund i eftermiddags med så är pigg som bara den nu..kände verkligen att jag behövt ta igen för en del sömn som jag missat under veckan, klockan har visat strax efter 6 om morgnarna när jag vaknat - och det är då ingen naturlig tid för mig att stiga upp på.

Honey och djuren har gått och lagt sig så det är jag och datorn kvar. Någon gång vid denna tiden kommer jag alltid på allt jag skulle ha gjort. Det där som jag sagt hela veckan att jag gör det när jag är ledig. Det är städning, tvättning, diverse ärenden på stan och så vidare. Men samtidigt tycker jag att jag är värd en eller två dagar att vara helledig, så det går inte riktigt ihop.

Nu ska jag skona er från vidare nattliga bryderier, har haft en skön men väldigt händelsefattig och oinspirerande dag så för en gångs skull har jag inte mycket mer att säga. Godnatt när det är dags.


Kommentarer
Postat av: anna

mmmm inomhusmys med katt och te lät inte alls dumt!
hoppas du mår bra, kram!

Postat av: Anonym

haha ja ibland får man konstiga begär! en gång när jag mådde illa mitt i natten var jag tvungen att ha sura döskallar!
aha, rappakalja har jag faktiskt aldrig spelat =)
hoppas ni har fint väder till grillningen idagn nu då!
kram

2007-07-07 @ 09:42:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback