Ordmärkare

Jag får snart en bobbo-attack! Har fått min första ordmärkare, och jag kan inte begripa hur man får för sig att gå in på en blogg och skriva en kommentar som enkom går ut på att märka ord, såvida skribenten inte har bett om åsikter. 
Jag ser verkligen framför mig hur de här personerna sitter där framför datorn och känner sig uttråkade, och så får dem en briljant idé, petar upp glasögonen på näsan och beslutar sig för att göra dagens goda gärning "jag rättar lite bloggar" tänker hon/han och så sätter dem igång!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha , nä vad irriterande. Vad anmärkte personen på?

Postat av: jenni

Hahhaahha!!! Vad var det för hemskt fel du hade skrivit då? Och vad skrev "det" i sin kommentar? :)

2007-07-31 @ 15:56:50
URL: http://jenniiumea.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback