Lördag 7.21

Godmorgon alla! Klockan är alltså tio över sju och jag är vaken och på jobbet. Däckade igår vid tio-tiden och sov så gott med mitt nya tunna täcke. Läste också ut boken som jag hållit på med ett tag nu: En man med litet ansikte av Helene Tursten som är en "underhållnings-kriminalroman" om en kvinnlig polis i Göteborg, just detta fallet är ett mord på en ung rysk flicka som leder vidare till en traffickinghärva och ett annat mord.
Storyn var rätt intressant, språket lättläst men jag fastnade inte riktigt. Det var för lätt att lägga den åt sidan, och så är det inte med en riktigt bra bok.

Nu ska jag dona lite här.. Och vet ni, solen skiner idag ;-) Med tanke på att jag slutar vid tre så kan jag faktiskt glädjas åt det och hoppas att det håller i sig tills i eftermiddag så jag får njuta lite med.
Lovar att svara på kommentarer så snart jag hinner, ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: evelina

den låter ju bra! skönt att du hann få sova ut lite då, men ändå jobbigt att gå upp så tidigt! Hoppas solen är framme när du slutar nu!
jag ska försöka sola lite idag, kanske kolla på djävulen bär prada eftersom jag läst ut boken, o fortsätta läa i den jag fick av dig! Den är jättebra hittils! använder din lapp som bokmärke =)
kramar på dig!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback