Kortvarig lycka

Jag har varit på gränsen till att få totalfnatt de senaste timmarna.Vi åkte alltså och hämtade ut kameran och åkte sedan ut till havet vid Täfteå och hittad en underbar plats vid havet med några guppande små ekor, en fiskebåt och helt stilla vatten. Tog upp min nylagade kamera för att fotografera - tro fan att den inte fungerar! Vi åkte tillbaks till Onoff där de först sa att dem har sina rutiner och att jag skulle vara tvungen att lämna in kameran för reparation IGEN. Tror att jag efter ett par minuters dividerande började likna kunden jag hade häromdagen som det rann floder av svett om och som bara blev rödare och rödare i ansiktet för varje sekund som gick. Men, envisa lönar sig (i en kombination av att det verkligen inte håller att en helt ny kamera ska gå sönder efter mindre än en månad).. vi åkte därifrån med en ny kamera i handen, men nu vågar jag knappt prova den med risk för att den här också ska vara obrukbar..kanske är det jag som sänder ut någon slags vibbar - all teknik blir knäpp i min närhet. 

Vi har nu insett att den bästa lösningen för framtiden är att enbart inhandla tekniska saker och vitvaror på Ulf Stormarknad som ligger precis bredvid Onoff. Observera, inte Ulfs utan bara Ulf Stormarknad.

(Bilder från A´s supadupa-mobil)

image883

Kommentarer
Postat av: courageo

Nu ska nytt material in i MP3:n, har du låttips?
http://courageo.blogg.se/1185203289_lttips.html
Tack på förhand! :]

Postat av: isabelle^

nästan helt rätt ;)

2007-07-23 @ 17:26:25
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: Anonym

klicka på länken =) kul, man kan ju gissa att de har mkt turister nu!
fasen vad bra att du fick en NY kamera! hoppas det går bättre med den =)
kram

2007-07-23 @ 17:35:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Emma

Sånt där är så fruktansvärt irriterande. Tur dock att du fick dig en ny kamera ist :)

2007-07-23 @ 18:08:27
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback