Jag och spel

A´s mamma har gett mig ordentligt med stryk i Yatzy, och jag är förmodligen världens sämsta förlorare..blir som en liten barnrumpa och vägrar acceptera att jag faktiskt förlorat. Inte nog med yatzyn, fick två Skrapbingo och vinner inte ett ruttet öre på någon av dom. Svenska spels VD sitter nog någonstans och hånflinar åt mig, snart kommer ett ihopklipp i Dolda kameran hur jag sitter med varenda lott jag köpt i mitt liv och skrapar, och skrapar..och aldrig vinner.

Har spanat på massor med bilder idag på olika resmål, och en sak är nu bestämd..tror jag i alla fall. Jag är aningen ombytlig. Men okej, nästan helt säker på att stället vi åker till, jag måste kunna simma med delfiner där. Det är en av mina drömmar och det ska bli av. Så. Då var det sagt högt, nu får jag banne mig se till att ordna det.
Hawaii blir nog bra för det ändamålet, det lutar faktiskt åt Hawaii. Det känns helt rätt för mig att gå runt med hula hula-halsband, le och säga aloha till alla. Japp!

image843

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, då sitter han nog och gapflabbar åt mig, jag har nog aldrig vunnit mer än en ny lott, skitlotter.

Postat av: Anonym

fan vad najs om ni åker till hawaii, hur coolt som helst!!!
bröllopsresa blir nog mer paris, höhö, är så jäkla flygskraj!!!!
sov så gott, kram!
p.s jag e med DÅLIG förlorare! d.s

2007-07-17 @ 23:20:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Afrodite

Vill också till Hawaii!

2007-07-18 @ 00:43:29
URL: http://afrodajte.blogg.se
Postat av: Lena

Åhh, delfiner... Vill jag med! :)
Men är det inte lite dyrt att åka ned till Hawaii? Eller har jag bara fått för mig nåt nu hehe. Men absolut ett resmål jag också skulle vilja åka till. Tjohoo...
nädu, nu måste jag gå å lägga mig tror jag *gäääsp
kram kram

2007-07-18 @ 02:28:16
URL: http://elnasigrid.blogspot.com/
Postat av: Ankie

Ja, Hawaii är säkert inte fel heller :)

2007-07-18 @ 08:40:01
Postat av: Tove

åh va härligt det skulle va att åka till hawaii..!
och simma med delfiner, herregud, det är ju något man verkligen vill göra, vilken upplevelse..!:)

2007-07-18 @ 08:47:11
URL: http://toveonline.blogg.se
Postat av: Therese

Åk till Isla Margarita i Venezuela..där kan man simma me delfiner!
Fast Hawaii är nog häftigt,fast dyrare...Isla Margarita är Taxfreezon oxå, mycke bra shopping. Vi ska dit i vinter, jag återkommer med recentioner:-)Kram

2007-07-18 @ 08:48:04
Postat av: Sandie

Simma med delfiner!!! UNDERBART!!! =)

2007-07-18 @ 10:23:24
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback