Irriterad

FAAN! Halkade på samma ställe som jag gjorde nyligen när jag var ute med Nikki och föll pladask med rumpan före och tog emot "snett" med händerna..har alltså ont i både rumpan och händerna nu. Och vad gör folk som går förbi? GLOR!! Är folk så socialt handikappade att dom inte ens kan fråga hur det gick eller stanna till en sekund.. Det är ju helt sjukt.

Och kallt är det, runt minus 15 och blåser lite lagom för att kinderna ska bli helt stelfrusna och det rinner lite trevligt från näsan.. Ska gå i ide idag!

Det enda postiva är den gulliga gubben vi träffade här utanför som stannade till och började klappa Nikki och tyckte att hon var såå vacker.. Som många andra trodde han att hon var en samojed, vilket jag kan förstå.. hon ser ju ut som en minisamojed. Lillskruttan.

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, du verkar ju ha tur :P Hoppas du inte gjorde illa nån nagel iaf hehe...

Postat av: Anonym

Jag var oxå med om det där för ett tag sen.. O alla bara tittade. Vad är det för fel på folk?!

2007-02-21 @ 18:46:00
Postat av: Angelica

Det va jag som skickade det andra meddelandet..

2007-02-21 @ 18:46:41
URL: http://monchichi.blogg.se
Postat av: Malin

Uhh... det låter riktigt kallt - 15 minus... Hur går det för en skåning som du?! Trevlig blogg! /Malin

2007-02-21 @ 23:10:15
URL: http://malinsbravader.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback