Matshopping

H och jag åkte på spontan-storhandling. Två fyllda platskassar, pyttipanna, yoghurt, bröd, pommes och lite annat för 300 kronor. Tur att jag åkte i mätt tillstånd. Fick dessutom hålla hårt hårt i fingrarna för att inte stoppa ner boken Flickan under gatan i kundvagnen. Big no no till attt köpa böcker på Ica när Bokus och Adlibris finns.

Klockan är nu 17.45 och resterande av dagen ser ut ungefär såhär:
♦ Diska
♦ Ut med voffe
♦ Skriva uppsats
♦ Desperate Housewives

Bara att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hm, jag var faktiskt lite besviken på den boken. Har du läst något av dem innan? Om du gjort det gillar du säkert den här boken också men jag hade så svårt för deras språk, de upprepar sig hela hela hela tiden... Ha det bra!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback