Dan fore dan

Jag befinner mig nu i centrala Warszawa hos kusinen Joanna och hennes man. Vi har atit pizza och vart ute och svirat pa en stor "mall". Fyndade en kofta pa Mango for 120 kronor, en DKNY-tee for ynka 240 kronor samt lite annat smatt och gott. Resten av vistelsen blir det massor med mat, slakt och julfirande sa fick passa pa att shoppa lite ikvall.

Flyget hit var proppfullt, det ar inte bara jag som reser dagen fore julafton tydligen. Jag hade tryckt ja i bokningen for att fa pre-boarda, vilket var jakligt skont. Gick i lugnan ro och satte mig sedan vallde det pa damer med palskragar. Tva hade en hel rav med sig som dom slangt over vaskan. Pals ar uppenbarligen alltid inne i Polen. Fick tva stora man bredvid mig som knappt fick plats medan lilla jag kunde stracka ut mig ordentligt. Satt med min Pressbyran-inhandlade pocketbok & smuttade pa ett glas vin med solen i ansiktet hela resan. Det ar semester det! Enda som fattas ar min alskling som ar kvar i Lund.

Kommentarer
Postat av: Jenny

GOD JUL Anna!
Massor av kramar

Postat av: Marie

GOD JUL! :)

2007-12-24 @ 11:30:32
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Jen

GOD JUL! Hoppas att ni får en fin julafton :)

2007-12-24 @ 13:16:27
URL: http://jenfager.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback