13 december

Nu är det lussedag "på riktigt", men jag kan garantera att jag inte kommer sitta framför varken tv eller något live-tåg tidigt imorgon (idag) bitti..däremot lussebullar & julmust ställer jag upp på att fira med (gärna i stora mängder).

Vi får någonslags bostadstidning varje månad. Oftast brukar den åka direkt ner i papperskorgen men nu kikade jag för en gångs skull i den och fastnade vid en artikel som handlade om en sjukpensionerad man som i ungefär hela sitt liv av ren god vilja har renoverat massvis med trasiga leksaker som han sen ger till fattiga & sjuka barn. Så fint!
Där har vi den sanna tomten.

Nu ska jag måla naglarna, klottra ner en att-göra-lista inför imorgon, sen lägga mig i varmamjuka sängen och läsa Hennes! Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag tycker
lussedag är så mysig och fin :)

Postat av: Sandie

Lussa som bara attan idag =)

2007-12-13 @ 12:29:27
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback