Vichy hudvård

Köpte en rengöringslotion som jag tidigare inte har provat, och den är riktigt bra till min stora glädje.
Den ger en ren & fräsch känsla över lag, till skillnad från vissa rengöringscremer som nästan blir som ett fettlager på hyn.
Jag gillar när det inte är för mycket parfym i rengöringsprodukter och den här är perfekt, den har en väldigt svag doft som känns precis lagom. 99 kr för 200 ml på Apoteket, och jag ger den 4 ♥♥♥♥ av 5 :)
Den sista poängen uteblir eftersom jag tycker att den kunde varit aningen mer effektiv med rengöringen - ögonsminket får man kämpa lite med.


image160


Tips:
Vichys hemsida kan du göra en hudanalys och solanalys, det är inte något särskilt avancerat, men en rätt kul grej om du har en stund över.

Kommentarer
Postat av: Linn

Visst är Vichy-serien helt underbar!? Jag hade rätt stora problem med torr hy för ca två år sedan. Började använda Vichy och efter en vecka var allt bra. Har använt samma serie sen dess...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback