Utmaning, gör den du med!

Fyra jobb jag haft:
1. Telefonförsäljare som 16-åring, det värsta ever
2. Resesäljare
3. Lägerledare
4. Rösträknare vid valet

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Ser nästan aldrig filmer mer än en gång men något ska jag ju svara
2. Will Hunting
3. Leon
4. Dirty Dancing

Fyra ställen jag bott på:
1. Lund
2. Umeå
3. I Dalslands skogar
4. Och några fler ställen..

TV-program jag tittar på:
1. Top Model
2. Grey´s Anatomy
3. Desperate Housewives
4. Justice

Fyra platser jag har semestrat på:
1. Nice
2. Lanzarote
3. Mallorca
4. Lofoten

Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Blogg.se
2. Hotmail
3. Någon nyhets-site
4. Ehhm, där tog det slut

Fyra favorit-maträtter:
1. Homemade spenatsoppa
2. Grillat
3. Souvlaki med potatisgratäng
4. Langos

Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:
1. På SPA med valfritt antal gratis behandlingar
2. I New York
3. Vid havet någonstans där det är varmt och gott

4. ..och snart kan jag tänka mig i sängen under täcket


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback