Shoppingtur

Det är helt lovely väder idag! Jag är inget vårgalning egentligen som kastar mig ut bara solen visar sig lite grann, men idag är det helt underbart väder. Lagom varmt, solen skiner och varma vindar. Vi var på stan bland alla andra shoppingsugna människor och kikade runt lite. Jag hade tänkt köpa ett halsband, men kom hem med:

♥ Ein styck rosa tunika med fickor från Gina
♥ Ett par ballerina i tyg/sneakersmodell från Wedins
♥ Beiga shorts från Gina
♥ Vita leggings från samma ställe, samt
Rengörningslotion från Apoteket
♥ ..och inget halsband

Hälften har jag inte provat på grund av de långa och svettiga köerna till provrummet, bytesrätten finns av en anledning ;)

Kommentarer
Postat av: ?

?

2007-04-25 @ 15:37:44
Postat av: Julia

Ojoj, inget halsband? Hmf, vågar du dig ut på ännu en halsbandsjakt? ;)

Postat av: miliz

kul &% shoppa :)

2007-04-25 @ 15:54:01
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ne ni kanske får sova på hotell på vägen ner då? om det bara är en som kör??
Vi blir ju ialla fall två som kör, men fredrik körde upp själv en gång, 110 mil på en gång, och det var inte kul sa han!
Har ni egen bil?

kram

2007-04-25 @ 16:33:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback