På spaning

Sitter på jobbet och det är ovanligt lugnt, med ett nalkandes studiemedel och även lön så kan jag ju inte göra annat än att spana in nya shopping-måsten. Har hittat en klänning på Asos som jag känner att jag verkligen behöver.
Något annat som jag är i stort behov av är fler leggings i olika färger.

Jag fyller ju år i början av juni, så snart är det dags att göra en önskelista. Måste erkänna att jag redan har börjat (såklart).. Några av sakerna som står överst är:


♥ Ansiktsbehandling & massage - lyx som studentbudgeten inte riktigt tillåter
♥ CC Skye armband från
Kyssjohanna
♥ Upplevelser! Är egentligen det bästa att få; en helgtrip någonstans, en tur med islandshästar, finns hur mycket som helst jag hade blivit glad för
♥ Sällskapsspel - vi har alldeles för få av den varan, och jag tycker det är grymt kul att sitta ett gäng med något skojsamt spel. Även det en sån sak som jag inte riktigt kan med att lägga mina pengar på..
♥ D&G:s
The One - i den minsta flaskan, jag använder mina parfymer väldigt långsamt har jag insett, så stora flaskor är slöseri med pengar när det gäller mig

..Åter till jobbet nu!


 


Kommentarer
Postat av: sanna

Mm, vad skönt det lät med ansiktsbehandling, det skulle jag med vilja gå på:)

Postat av: Angelica

jag borde skämmas, men jag har faktiskt ett presentkort på Nefertiti hudvård som jag inte använt ännu.. om du flirtar till dej 1 så kan man göra en lyx da av det hela!! :)

Lycka till på jobbet!

2007-04-22 @ 12:51:34
URL: http://monchichi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback