Chill frill

Jag måste erkänna att jag är lite depressed för tillfället.. Jag kommer inte ha något liv överhuvudtaget framöver. Vi har sak efter sak som måste göras i skolan i det närmsta, plus att jag ska jobba ungefär all ledig tid i helgen.
Jag är the chill master, jag trivs inte med att vara sönderstressad av krav!

För att bli lite djupare så undrar jag ibland om det verkligen är det "rätta" sättet som vi lever, hade det inte varit mycket mer hälsosamt egentligen att flytta ut på landet till ett charmigt litet hus, skaffa sig ett par hästar och några hundar och katter till. Kunna gå barfota hela somrarna och vara allmänt jordnära?

Nä, nu är det Grey´s, så hurry up till tv:n!


Kommentarer
Postat av: matilda

har också fynderat på de.. finns väl för & nackdelar med båda


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback