Ät och var glad

Jag är en sucker för dagens pasta på skolan. Ibland varierar jag mig med en dagens rätt eller pastasallad, vid sällsynta tillfällen kan det bli en baguette. Ni kan alltså förstå varför jag inte hade så mycket pengar kvar på kontot igår - dagen före löning/studiemedel.
Kommer man till skolan låt säga vid 9-tiden så behöver man ju en kopp kaffe, nästa rast en banan eller någon onyttigare fika. Sen kommer lunchen, efter den smakar det gott med en kopp té eller kaffe.. Nu är vi uppe nästan 60 kr och det är inte eftermiddag ens. 
För mig personligen så ser jag faktiskt inget alternativ, livet blir mer njutningsfullt om man lever i nuet, vare sig det gäller skolans slemmiga pasta eller något annat!


Polly: ett utmärkt exempel på en riktig livsnjutare!

image138

Kommentarer
Postat av: kim

åhh guu vad stor katt :) jätte söt!

Postat av: martina

Jaha okej.
Jo jag har funderat på de tmed musik på kvällarna men e rädd att det kanske blir värre då så kanske jag inte vaknar på morronen :P

2007-04-25 @ 13:54:24
URL: http://marrree.blogg.se
Postat av: qristall

Ser verkligen mysigt ut, så söt.
Har sett D H avsnitten från nätet så är långt före men håller med dig om att det är bra, klart sevärt. Under tiden får det bli Dr House för mig :)
Ha en bra dag /Helen

2007-04-25 @ 15:00:38
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Gösta

Guuud vilken söt katt!!!

2007-04-25 @ 15:45:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback