Party in tha big city

Sitter här, lagom slö, i mina rosa (såklart) Victorias Secret-mjukisar, i en massagefåtölj. Börjar sakta men säkert vänja mig vid den här pyttefnaskdatorn. Eftersom fotona fortfarande inte ligger på datorn så gör jag så gott jag kan i den mån att berätta om NY. Vi hade alltså en festkväll under resan, de andra kvällarna var vi så slut att vi somnade som senast vid tolvtiden. Vi blev tipsade om en rooftopbar alldeles i närheten, det lät nice så vi svidade om och gick dit. Helt otroligt ställe, allt var så jäkla snyggt..framförallt den fantastiska utsikten över Manhattan med Empire State Building som frontfigur.

Vi satte igång med ett par minidrinkar, sen beställde jag in en nudelrätt, A gick på toa och under tiden kom en snubbe och började snacka med mig. Ungefär samtidigt kom A tillbaks med en nyfunnen vän som såg EXAKT ut som Jackie Chan. Min vän bjöd över oss till hans vänner och Jackie följde också med. En stund senare kom även hans japanska polare och det blev ett stort partygäng. Hade verkligen hur trevligt som helst i samtal med amerikanska jurister, japanska studenter etc. Älskar grejen att man i många länder är mer på varandra och inte bara sitter för sig själva och glor på varandra.

Här får ni en sneakapeak på stället, gå gärna in på
ställets hemsida med och kolla in "Virtual tour"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du gillar min desajn på bloggen,,mera personligare än innan, man lär sig hela tiden om nya saker

Postat av: Anonym

Du får ha en mysig kväll..kram kram

2008-06-21 @ 18:47:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja ni verkar haft det bra vilket låter great! Nix inget jobb, ska bara vara ledig i sommar :) Är det jobb som väntar nu när du kommer tillbaka till Umeå?

2008-06-21 @ 20:29:51
URL: http://frida07.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback