Inköp och missberäkningar

♦ Vi var på IKEA för ett tag sedan och köpte en massa skoj, bland annat saker till badrummet och jag hade så klar bild av hur det skulle se ut (detta var typ dagen efter vi flyttade och jag kom knappt ïhåg hur väggar, golv och så vidare såg ut i badrummet), så jag går på IKEA med min glasklara bild av hur det skulle bli.184631-5184631-6
Duschdraperiet är riktigt läckert, i sidenaktigt material - till detta köpte jag även tavlor som går i mörklila och mörkrosa. Nöjd nöjd kommer vi hem och tar en titt i badrummet..ojsan, väggarna är i plast i ljusblått med ugly blå mönster och golvet ngt liknande. Trots detta använder vi såklart de nyinhandlade sakerna men det är ju lååångt från den bilden jag hade framför mig att det skulle bli :(

♦ Idag har vi haft shoppinglördag och jag gjorde såna grymma fynd! Hittade en ursnygg Friis väska för halva priset, THERMOBRALLOR har jag köpt med ;), en jättesöt skjorta på MQ, sjal på H&M och ett par knästrumpor även dom från H&M! Lunch blev en macka på Subway och jag känner allmänt nöjd & belåten nu!

Kommentarer
Postat av: Anders

Yo!!!

2007-02-10 @ 20:26:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback