Dagens uppmaning(ar):

Vi har en typiskt söndag (jag vet att det är lördag egentligen) här med allt vad det innebär, bakfylla, pizza och massor med Lättdryck med flädersmak. Vaknade någon gång tidigt imorse och mådde ILLA och allt snurrade - släpade mig till toaletten, sov sedan ytterligare ganska många timmar men mådde fortfarande illa. Somnade i soffan en stund till, och vaknade till min glädje utan att må särskilt illa. Tack någon där uppe att vi har fått en pizzeria som granne! Det är inte dom godaste pizzorna i världen men en bakisdag är det guld värt.
Ja, efter pizzan vart jag redo att möta världen..gick ut med Nikki, storstädade Pollys toalett och fick ett ryck och dammsög lägenheten (kanske inte den noggrannaste dammsugningen i mitt liv, men dock).
Jag kan omöjligt förstå hur man orkade festa flera dagar i rad förr, min energi är som bortblåst efter en kvälls icke-överdrivet drickande. Det hade krävts MYCKET för att någon ska få mig att dricka två dagar i rad.. huga!
Blev just påmind om min snurrighet när jag sitter och ska vara duktig och studera lite, pratar med en i gruppen - A. som frågar - Varför söker du efter "det" (som jag började babbla om)..- Ja men vaddå, det är för nästa seminarie! A. - Nää.. Varpå jag tittar i häftet och ser att nej, det är inte till nästa seminarie..det när nästnästa. Tror jag skippar pluggandet idag!

Nu höll jag nästan på att glömma det viktigaste: Insamling till en fattig students behov av en skitsnygg tröja har börjat (insamlingen avslutas vid 3.200 kr):
184631-10

Var god och skicka valfri summa pengar i ett kuvert på min hemadress, så lovar jag att jag ska ta hand om stålarna med vördnad! Tack på förhand.. (moahaha).

Ps, glöm inte schlagern ikväll! (Säger jag som alltid ser på en låt och sedan blir sur för att det är sånt mög och börjar göra något annat istället..)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men Söndag.. igår var det väl ändå Lördag?? VirrAnna!!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback